sällan.

well.
är tillbaka i malmö.
grannen har fest.
en fest med två låtar på stereon.
jag vill ha en egen måne & love hurts.

jag orkade inte festivala med emeli & jag orkade inte öla med anncha.
jag orkar inte svara i telefonen & jag orkar inte packa upp.
jag är för trött för att sova & alldeles för förtvivlad för att tänka.
jag har aldrig känt mig så tom & jagad samtidigt.
jag vill bort samtidigt som jag vill tillbaka.
jag vill sova samtidigt som jag vill knulla livet.
jag vill sätta igång mitt så kallade liv samtidigt som jag vill stänga av hela jävla skiten.
jag orka inte svara på jag-saknar-dig-sms & jag är för feg för att avvisa.

det är mörkt nu.
totalt jävla helvetes mörkt.




Kommentarer:
Postat av: fragment

ja fy fan vad jag känner igen mig. KOM HIT FÖR HELVETE så får vi försöka låta det överväga mer mot knulla livet.

2006-08-20 @ 11:52:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback