natt.


& jag har inte svar på en enda fråga för tillfället.
hittade mina sista-kvällen-i-italien-skor & de var fulla av sand.
inte så jävla skumt om man traskar runder på stranden i ösregn klockan fem på morgonen.
det var kul.
badkaret fick agera skotvätt & det är ganska sandigt nu.
italiensand.

åt en snabbpasta som jag fått med mig.
den smakade röv.
efter allvarligt funderande över detta kom jag fram till att det är samma sak med mamma scan.
bara för att sverige & köttbullar hör i hop betyder inte det att mamma scan är gott.
det smakar också lite röv.
ja.

gick till konsum.
tydligen kassörskans första dag.
hon tackade mig sju gånger för att jag gick till frysdisken & tittade vad woken kostade.
jävla newbie.
var inte så trevlig, folk ser ner på dig.
jag har faktiskt rätt att säga så, jag har suttit i en kassa.


sorterade garderoberna & fick ett ryck & slängde hälften av mina kläder.
de fick liksom inte plats.
hoppas jag inte gjort något dumt.


tittade på film.
att göra en pudel.
det är säkert meningen att filmen ska göra folk lite glada.
jag blev mest deprimerad.
seriöst, hur ofta händer det att att en snygg journalist skriver en kioskroman till kvinnan han försöker vinna tillbaka?
jag vet inte men det har aldrig hänt mig.


ska sova nu.
det blir nog bra.
om jag har tur ringer de från jobb klockan sex i morgon bitti
&
beordrar mig att infinna mig i ystad/trelleborg/umeå inom fem minuter.
lika trevligt varje gång.


(save me, why don`t you save me from the hell i`m going through?)

Kommentarer:
Postat av: fragment

hahhaahah, jaah det gör verkligen inte ngt att du tycker så (kommentaren..), med tanke på att det hjälper att bli påmind (för mig med) att det faktiskt är världen som är fuckad. det är weird, att det man trodde var obvious inte verkar vara det längre. turligt nog finns det åtminstone några som funkar likadant. typ du&jag haha.

2006-08-21 @ 09:54:39
Postat av: Nisse

Det är väl inte kassörskans problem att otrevliga människor ser ner på henne för hon är trevlig, utan de otrevligas problem att de är så jävla otrevliga och tror att de är bättre än människor som är trevliga... :)
Mer trevliga folk åt världen tycker jag, och bort med surpacket.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback