italien.

ciao!

jag är på hemmaplan.
bjuder er på en liten del av italienresan.

stau.
bilresan dit var helt okej.
kan bero på att jag sov halva vägen.
här får ni bevittna ett STAU i österrike.
ja..bilkö.

stau 2.
helge & tobbe passar på att filma med vi står still.

drink.
de första dagarna i lignano var det ganska kasst väder så då fick vi sysselsätta oss med annat.
typ häva drinkar.

udine.
eller så kan man åka till Udine.
där kan man shoppa, dricka latte & fotograferas framför fontäner.


party.
det är väldigt bra party i italien.
jag & linda är ute & snubblar.

italiano.
en del italienare är väldigt jobbiga & väldigt gamla.
då kan man ta ett fulefoto med dem.
då blir de oftast glada.

snyggo.
eller så kan man hitta sig något snyggt i en bar & sysselsätta sig med det i några timmar.
tex. en österrikare som heter chris.

svenskor.
vi hittade två svenska tjejer.
eller nåja..norrländska tjejer.
vi kallade dem för lingonet & hembränt.
de var himla trevliga.

avslutning.
sista kvällen tog jag, jocke & tobbe en utgång som sent ska glömmas.
så här söta var vi när vi sprang på varandra klockan halv åtta på morgonen utanför lägenheten.


well.
haft en bra resa & måste iväg igen.
vecka 44 blir det rom.


puss.


Kommentarer:
Postat av: Blogmamman

Va kul att du haft det bra.Kram

2006-08-15 @ 19:44:49
Postat av: Evelin Gunillas (bloggmammans) barnbarn

Okej tack =) men hur ska du få adressen till Gunilla(bloggmamman)? Alltså har du en lunar så kanske jag kan skicka den på Lunarmejl.
Jag kan prata med henne.
Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback