hej din pall!

jo men visst!
hade lite seriöst ölsnack med emeli på hennes gigantiska balkong igår.
& vi skulle bara ta en öl på möllan men det slutade med ett större antal & minus på kontot.
träffade kari & hennes nya ragg, iggy pop.
en skum flintskallig gubbe satt & sjöng evert tube låtar för mig.
sedan blev han utslängd.
knark-poeten cyklade förbi..eller ja, cyklade IN i uteserveringen & började gaffla om sin jävla bok igen.
han är fan kul.

jag & emeli lekte smsroulette.
vi skrev "hej din pall".
jag på hennes mobil & hon på min.
sedan blundade vi & klickade på ett nummer.

damn. mitt hamnade hos D.
& givetvis startade han en smsdisskusion som slutade hemma hos honom.
& det var skönt att se honom.
även om det aldrig blir så som någon av oss vill.
& även om det är helt fel så skrattar jag mig fördärvad ihop med honom.
vi får väl se.


tadaa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback