våga vägra att vara sjuk..

uhu..svag i kroppen..men N E J, jag är I N T E sjuk.

jag vägrar! jag var sjuk senast för tre veckor sedan.

jag orkar inte en gång till.

därför trotsar jag alla bevis & sörplar äppelte, försöker klämma ner ett marie kex för att senare pallra mig till duschen & sedan köra till malmö för en grandios shoppingrunda & sedan pubbesök på kvällen.

för NEJ jag är INTE sjuk. absolut inte.

jag är odödlig. så är det bara.

"halsontet" är säkert bara grunden till att jag skrek så mycket i ..lördags & "feberdarrningrna" är säkert bara fotbollsnoja inför ikväll.

"förkylningen" är definitivt någon allergi jag dragit på mig..damm kanske?

hm.

så är det.

 

för jag är definitivt I N T E sjuk.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback