uppdatering.

.det är konstigt väder.
strålande sol ersätts av oväder på bara några sekunder.


igår var jag hos frisören. damn.
mina blonda slingor har ersätts av k n a l l röda, jag bad om rödbruna.
men jaja. det är jag & mössan nu liksom. hej bästis.


på kvällen var jag i malmö & tittade på min lägenhet, bestämde vad som ska målas osv.
det går snabbt.
mormor fyllde år & bjöd på restaurang. göttans.


idag har jag varit i skolan, upprop.
träffad emeli, har saknar henne i sommar.
vi satt på möllan & åt mögelbaguetter sen hängde vi i folketspark en stund.
hell yeah.

ciao.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Haha! Såklart! Om jag ska orka stå och hoppa och skrika (som vi självklart ska) på plattan så måste jag stay in fit.

Jag tror du är grymt cool i håret. Knäpp kort och lägg in så får vi se! :) Annars kan jag säga att mössor är dom bästa vännerna man kan ha ibland. Dom kan bevara hemligheter, och säger alltid att man är snygg hur ful man än är. Mera mössor åt folket!

Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback