sommaren.

malmö.

sommaren liksom bara försvann.

ja, jag vet att man säger så varje år men denna gången är det faktiskt SANT.

det är höst nu. huha.

därför sitter jag & tittar igenom sommarbilder & hittade denna fina på elin & mig.

den är tagen i malmö när jag satt barnvakt i några timmar.

livet är så jäkla enkelt när man är liten.

elin var hur nöjd som helst så länge hon fick en glass & en peng att kasta i önskebrunnen.

those were the days.

har även försökt summera sommaren, vilket var ganska svårt då jag inte gjort något vettigt alls.

ingen resa, knappt någon sol..& ja.

liseberg ligger väl etta:)

jag ska inte klaga egentligen.

det har varit lungt & skönt. nästan så att jag längtar till skolan börjar.

& det är ju aldrig fel.

(?)

puss.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback