reseabstinens.

hellu.

jobba, jobba, jobba.

nu har jag fem dagar kvar på jobb, vilket känns som fem år.

uh, jag saknar skolan.

Idag fyller andrèas 23 år (röd tröja).

vi gav honom en kattunge. han blev nog glad.

jag har sjukt stor resabstinens. detta är första sommaren på sex år som jag inte ska utomlands.

hemskt.

linda, helge & tobbe befinner sig turkiet, marmaris just nu.

jag & linda skickar dagliga smsrapporter till varandra:

"dagens svennerapport: rökpaus på jobb, det regnar ute & jag tror på allvar att det är höst. hif vann med 2-0 mot dif igår. kul. jag har målat mina naglar guldiga i ett försök att göra dagen lite roligare, det misslyckades fett . jag har jävligt ont i mitt högra öga, det är antagligen en stor intressepil avsett till mitt liv, hoppas livet i turkiet är lika intressant. "

"dagens turkrapport: igår var jag full som ett as på happyhourn , din favorit timme. jag är jävligt glad att vara tillbaka i turkiet & allt är bra. sjukanmäl dig på fredag & ta en sista minuten ner för fan!! nu ska jag göra något vettigt, typ sola!"

(viss censur förekommer, ha överseende med det.)

jaha. KUL ju.

nå well.

winnerbäck konsert på söndag i malmö.

hoppas på sol, sol, sol , solen i ögonen!

puss.
jag & mina grabbar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback