jag & anna.

jag & anna2.jag & anna.


(av alla bilder i hela världen så är detta min absoluta favorit, bild nr2,.
det är jag & anna på lojsanas förfest. snygga som få.)

vi kan se något sånär normala ut också som ni ser.
bild två ett är nog tagen några groggar senare.



i morgon ska jag äntligen till frisören för att färga, slinga & klippa.
woho!

på dagens schema finns det lite allt möjligt.
köra smilla till vetrinären (anna & andreàs också såklart)
städa
kanske bio om miss L får tummarna loss;)

nåja. får väl göra mig något sånär respektabel.

puss.

Kommentarer:
Postat av: Nisse

Det är Tommy jag vill ha. Fast Klasse lite också, mest för han skiter i allt. Vem vill du ha då? Rocky?
Haha, det känns tryggt att jag kommer att vinna för du bestämt så. :)

Postat av: Candyclååne

Hello! Så roligt att du skriver daglig uppdatering av ditt liv, så man har nått att göra när man e himma efter jobb =) Tack för att du körde oss idag =) Hahahaha, fan vad vi e snygga på bild 2 =) Haha. Puss

2005-08-24 @ 19:10:28
Postat av: lina.

hej snygganna!:)
haha vi är sååå söta på bild nr2!
get yourself a blogg NOW!!

puss:)

2005-08-24 @ 19:13:36
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: Anonym

Omg, Snygg du är till höger :0

2007-06-03 @ 16:54:35
Postat av: Anonym

Jag mena vänster btw =)

2007-06-03 @ 16:55:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback