blueday.

feeling blue.
en tomhetsdag idag.
vet inte varför, vissa dagar känns det bara som om man tappat något eller saknar någon/något mycket.
huha.
hoppas känslan försvinner snart.
den där timmen varje morgon i joggingslingan är bra men ibland känns det som om det sätter igång en massa tankar som borde vara otänkta.
otänktaotänktaotänkta.
~*

haha! min mamma måste vara världens oroligaste.
imorse var hon orolig för att jag skulle ut & springa själv kl kvart i sju i skogen.
sen har hon försökt ringa mig hela förmiddagen men jag har ju suttit hos frisören.
när hon äntligen får tag på mig utbrister hon:
-"men guud, jag trodde något hade hänt dig! man vet aldrig ifall det finns någon mystisk man bland träden med dålig syn"
hahaha! så jävla elakt!
tur att hon inte menade det.


well well my dears.

dags för mig att sortera.
allt möjligt.








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback