bloody friday.

 bloody friday.

friday. bloody friday.

dubbelpass på jobb.

hälften kvar.

uhu.

andrèas berättade om en tant som vunnit asmycket pengar på Irland.

typ 115 miljoner EURO.

moneymoneymooney.

om jag vunnit så sjukt mycket pengar så hade jag...mashalla ja.

jag hade först & främst sagt upp mig på jobb.

(såklart)

sedan hade jag rest, rest rest & rest med mina söthuvuden.

nåwell.

det är väl knappast lönt att spekulera i det där.

 

Idag är det som sagt fredag & kvällen ska spenderas hos anna & andreàs med en film.

& lilla söta smilla såklart.

 

jag är för trött för mitt eget bästa just nu.

i can feel it.

 

bästa låten just nu är helt klart gwen stefani-cool.

over and out.

 

puss.


Kommentarer:
Postat av: rob

jo hon vann en miljard sek!!! shit asså..
lovely skrivet dear, lovely

2005-08-05 @ 13:04:38
Postat av: lina

ja jesus, vet du hur MYCKET pengar det är? helt sjukt. GE MIG!!!:)

2005-08-05 @ 14:00:45
Postat av: Clåååååne smeeat

Haj

Vafan e detta du skaffat??? Hmm.. Nånå. Puss på clåååne =)

2005-08-06 @ 15:52:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback