bakissjukan?

jocke.
(jag & solstollen)

 

 

 

den första vakna timmen på detta dygnet var ett helvete.

det redde upp sig när jag lyckades rafsa fram panodilen från gårdagens väska & klunka i mig en liter vatten (på flaska, inga bakterier här inte!)

jag kan faktsikt inte fastställa om det är sjukdomen eller en baksmälla som häslade på mig men efter noga övervägande har jag kommit fram till att det är en kombination av de båda.

förkylning & feber går ALDRIG bra ihop med alkohol.

varför lär jag mig aldrig det?

det är ju så enkelt egentligen.

 

huha.

 

igår gick jag, anna, andreàs & jocke (solstollen) ner till gröningen för att pimpla öl & vin.

vi gav dock upp efter en timme då det började bli kallt & åkte hem till anna & andreàs.

där gav vi också upp ganska snart & kvällen slutade i driven:)

så kan det gå.

men vi hade kul ändå!

(obs. ej menat som rim)

puss.

 

 


 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback